Du suchst "DEIN" Forum?

News rund um ForumAG.de
forumintern.de Was ist so los in der Forenwelt?
Admin
Administrator

Du suchst "DEIN" Forum?

Beitrag von Admin » Do 24. Mai 2018, 23:01

Hallo, du suchst dein Forum?

Das habe ich aktuell aus dem Verkehr gezogen da ich es bisher nicht geschafft habe es auf einen halbwegs der Datenschutz Grundverordnung entsprechenden Stand zu bringen.

Daher findest du hier ein Forum das für jedes Forum einen Bereich erhält den du bis zur Reaktivierung des von Dir gesuchten Forums nutzen kannst, Eine gesonderte Registrierung ist dazu aber erforderlich.

Ich bitte euch die Unannehmlichkeiten zu entschuldigen.
Mit administrativen Grüßen!

darkranger
Re: Du suchst "DEIN" Forum?

Beitrag von darkranger » Fr 25. Mai 2018, 20:18

Ich glaube es hätte gereicht das alte Forum einfach nur für "registrierte Mitglieder" zugänglich zu machen
und diese 2 Sachen:
- die Verlinkung auf "externe Bilder" (IMG BBcode) zu unterbinden.
- das speichern der IP Adresse im Forum abzudrehen.

Lg
Darkranger

tomspot

Beitrag von tomspot » Mi 30. Mai 2018, 03:39

moin,
ist es denn sicher,das das alte forum wieder online geht?
da waren so viele themen und infos und und und .es wäre wirklich schade,wenn das alles verloren ginge.ich fahre einen vitara cabrio 1998 2,0 et/ta und habe schon viele infos und anregungen erhalten.
das ist bestimmt viel arbeit,vielleicht kann ja jemand aus dem forum helfen,der sowas gerne macht.ich würde-leider fehlt mir jegliche qualifikation.
viel glück und erfolg,
tomspot

Admin
Administrator

Beitrag von Admin » Mi 30. Mai 2018, 15:18

Hallo, es ist sicher das alle Themen, Beiträge und Nutzerdaten erhalten bleiben. Es liegt eine komplette Datensicherung vor.
Sobald ich die Fehler (überwiegend meine) im Updateprozess überwunden habe gehen die Foren wieder online.
Mit administrativen Grüßen!

dmfusa

HIGH TRENDY SHOES

Beitrag von dmfusa » Mo 30. Dez 2019, 08:33

Nowaways, it is very easy for us to buy cheap shoes either online or offline. However, it is essential to locate the best supplier to get best quality shoes for cheaper price. If anyone wants to buy cheap high trendy shoes, then our platforms are the best option.

We provide the best quality Shoes with fast and free shipping.You can get them at the most affordable prices. Come to our online store and order now!

Cheap Golden Goose Shoes
Cheap Balenciaga Triple S
Cheap Christian Louboutin Shoes
Cheap Air Force 1 Shoes
Cheap Yeezy 350v2 Shoes

FrankJScott
Had a good read of this forum :)

Beitrag von FrankJScott » Fr 12. Jun 2020, 15:35

Love checking out this blog :) Btw, I highly suggest this this post website not to mention this special info page or take a look at this find out page along with this try this out page and don't forget this have a peek at this site page and finally this visit their website profile is great too. Also worth mentioning is this why not look here forum, as well as click here for info page and finally this try here page and always this best site forum, as well as more info page not to mention this navigate here profile or take a look at this from this source site along with this find more information

FrankJScott
Loving the insights of this site :)

Beitrag von FrankJScott » Fr 12. Jun 2020, 18:24

Love checking out this forum :) Btw, I highly recommend this official source profile not to mention this visit this site forum or take a look at this click this link forum along with this learn more profile and don't forget this try these out site and finally this recommended reading page is great too. Also worth mentioning is this next website, as well as i was reading this forum and finally this other profile and always this resource profile, as well as click this site website not to mention this pop over here site or take a look at this continued forum along with this take a look at the site here

FrankJScott
Loved browsing this page :)

Beitrag von FrankJScott » Fr 12. Jun 2020, 18:27

Always fan of this this site :) Btw, I highly recommend this look at here now site not to mention this have a peek at this website page or take a look at this pop over here website along with this bonuses profile and don't forget this try this website and finally this recommended reading profile is great too. Also worth mentioning is this find out this here site, as well as his explanation website and finally this their website page and always this click for more info site, as well as read full report forum not to mention this webpage website or take a look at this visit site along with this click this link

FrankJScott
Loving the insights of this article :)

Beitrag von FrankJScott » Fr 12. Jun 2020, 19:09

Growing fan of this blog :) Btw, I highly suggest this have a peek at this website site not to mention this great site page or take a look at this weblink page along with this read this website and don't forget this see post website and finally this pop over to this website site is great too. Also worth mentioning is this best site forum, as well as look here page and finally this why not try here profile and always this you could look here forum, as well as navigate to this website site not to mention this my review here forum or take a look at this published here page along with this you could check here

FrankJScott
Love checking this site :)

Beitrag von FrankJScott » Fr 12. Jun 2020, 19:41

Love checking out this site :) Btw, I highly recommend this article source website not to mention this look at these guys site or take a look at this look here website along with this check my site site and don't forget this content forum and finally this look at this website page is great too. Also worth mentioning is this a fantastic read forum, as well as read more profile and finally this useful source website and always this page forum, as well as this content page not to mention this check this out forum or take a look at this like it website along with this redirected here

Antworten